TAISYKLĖS
Dėkojame, kad apsilankėte medlife.lt
internetinėje parduotuvėje. Prašome susipažinti su žemiau pateiktomis
Prekių pirkimo – pardavimo taisyklėmis.
Prekių pirkimo – pardavimo taisyklės
1. Bendrosios nuostatos
1.1.
Internetinė parduotuvė medlife.lt priklauso ir yra administruojama UAB
„Dvi Vaivorykštės“ (įmonės kodas 303427964, buveinės adresas Draugystės
g. 25-30, LT-31221, Visaginas).
1.2.
Šios prekių pirkimo – pardavimo taisyklės (toliau „Taisyklės“), jas
akceptavus Pirkėjui (susipažinus su Taisyklėmis bei pažymėjus varnelę
prie teiginio „Aš susipažinau ir sutinku su taisyklėmis“), yra šalims
privalomas teisinis dokumentas, kuriame nustatomos Pirkėjo ir Pardavėjo
teisės bei pareigos, prekių įsigijimo bei apmokėjimo už jas sąlygos,
prekių pristatymo ir grąžinimo tvarka, šalių atsakomybė bei kitos su
prekių pirkimu – pardavimu medlife.lt internetinėje parduotuvėje
susijusios nuostatos.
1.3.
Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu pakeisti, taisyti ar
papildyti Taisykles, atsižvelgdamas į teisės aktų nustatytus
reikalavimus bei jų pasikeitimus. Apie bet kokius pakeitimus, taisymus
ar papildymus Pirkėjas bus informuojamas medlife.lt svetainėje. Jeigu
Pirkėjas po Taisyklių pakeitimų ir (ar) papildymo paskelbimo ir toliau
naudojasi internetine parduotuve medlife.lt ir (ar) paslaugomis,
laikoma, kad jis vienareikšmiškai sutinka su visais Taisyklių
pakeitimais ir (ar) papildymais. Jeigu Pirkėjas nesutinka su pakeistomis
ir (ar) papildytomis Taisyklėmis, jis praranda teisę naudotis
internetine parduotuve medlife.lt ir (ar) paslaugomis.
1.4. Pirkti medlife.lt internetinėje parduotuvėje turi teisę:
1.4.1. veiksnūs fiziniai asmenys, t.y. asmenys, sulaukę pilnametystės, kurių veiksnumas nėra apribotas teismo tvarka;
1.4.2.
nepilnamečiai nuo keturiolikos iki aštuoniolikos metų amžiaus, tik
turėdami tėvų arba rūpintojų sutikimą, išskyrus tuos atvejus, kai jie
savarankiškai disponuoja savo piniginėmis lėšomis;
1.4.3. juridiniai asmenys;
1.5.
Pirkėjas, akceptuodamas Taisykles, patvirtina, kad, remiantis Taisyklių
1.5. punktu, jis turi teisę pirkti prekes medlife.lt internetinėje
parduotuvėje.
1.6. Pirkėjas,
patvirtindamas Taisykles, patvirtina, kad sutinka, jog jo užsakytos(-ų)
prekės(-ių) instrukcija(-jos) lietuvių kalba, Pardavėjo nuožiūra ir
esant techninėms galimybėms, gali būti pateikiama(-mos) tik Taisyklių
2.2. punkte numatyta tvarka Pirkėjo nurodytu elektroninio pašto adresu,
kur Pirkėjui pateikiama aktyvi internetinė nuoroda į šią informaciją.
2. Asmens duomenų apsauga
2.1.
Užsisakyti prekes internetinėje parduotuvėje medlife.lt Pirkėjas gali
užsiregistruodamas šioje internetinėje parduotuvėje įvesdamas savo
registracijos vardą.
2.2.
Pirkėjas, užsakydamas prekes 2.1. Taisyklių punkte numatytu būdu,
atitinkamuose Pardavėjo pateikiamuose informacijos laukuose turi
nurodyti prekių užsakymo tinkamam įvykdymui būtinus savo asmens
duomenis: vardą, pavardę, prekių pristatymo adresą,
telefono numerį ir elektroninio pašto adresą ir/arba laukus pažymėtus
žvaigždute (*).
2.3. Pirkėjas,
patvirtindamas šias Taisykles, sutinka, jog 2.2. punkte nurodyti jo
asmens duomenys būtų naudojami prekių ir paslaugų pardavimo
elektroninėje parduotuvėje medlife.lt, kad
jo asmens duomenys – vardas, pavardė, prekių pristatymo adresas,
telefono numeris ir elektroninio pašto adresas būtų atskleisti Pardavėjo
partneriams (duomenų tvarkytojams), teikiantiems prekių pristatymo ar
kitas su Pirkėjo užsakymo tinkamu įvykdymu susijusias paslaugas.
2.4.
Pirkėjas, sutikdamas, kad jo asmens duomenys būtų naudojami prekių ir
paslaugų pardavimo Pardavėjo elektroninėje parduotuvėje tikslu, taip pat
sutinka, kad jo nurodytais elektroninio pašto adresu ir/ar telefono
numeriu būtų siunčiami informaciniai pranešimai, kurie būtini užsakymui
įvykdyti.
2.5.
Pardavėjas patvirtina, jog Pirkėjo nurodyti asmens duomenys bus
naudojami tik prekių ir paslaugų pardavimo elektroninėje parduotuvėje
medlife.lt, Pardavėjas
įsipareigoja neatskleisti Pirkėjo asmens duomenų tretiesiems asmenims,
išskyrus Pardavėjo partnerius, teikiančius prekių pristatymo ar kitas,
su Pirkėjo užsakymo tinkamu įvykdymu susijusias paslaugas. Visais kitais
atvejais Pirkėjo asmens duomenys tretiesiems asmenims gali būti
atskleidžiami tik LR teisės aktų numatyta tvarka.
2.6. Pirkėjas, kaip duomenų subjektas, turi šias teises:
2.6.1. gauti iš Pardavėjo informaciją apie savo asmens duomenų naudojimą;
2.6.2.
reikalauti ištaisyti, sunaikinti savo asmens duomenis arba sustabdyti,
išskyrus saugojimą, savo asmens duomenų naudojimo veiksmus, kai duomenys
naudojami nesilaikant LR Asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo ir
kitų įstatymų nuostatų;
2.6.3. nesutikti, kad būtų naudojami jo asmens duomenys.
2.7.
Pirkėjas, pageidaujantis užsakyti Pardavėjo internetinėje parduotuvėje
siūlomas partnerių paslaugas, gali tai padaryti išreikšdamas sutikimą,
kad aiškiai nurodyti jo asmens duomenys būtų perduodami atitinkamam
partneriui (duomenų gavėjui) užsakomų paslaugų suteikimo tikslu.
2.8.
Siekiant, kad Pirkėjui būtų suteiktos pilnavertės internetinės
parduotuvės medlife.lt paslaugos, Pirkėjo kompiuteryje (įrenginyje)
Pardavėjas įrašo informaciją - slapukus. Įrašytą informaciją Pardavėjas
naudoja Pirkėjo kaip ankstesnio medlife.lt internetinės parduotuvės
lankytojo atpažinimui, informacijos apie pirkinius, įdėtus į Pirkėjo
prekių krepšelį, išsaugojimui, svetainės lankomumo statistikos rinkimui.
Pirkėjas turi galimybę peržiūrėti, kokią informaciją (slapukus)
Pardavėjas įrašo, ir gali ištrinti dalį ar visus įrašytus slapukus.
Pirkėjas taip pat turi teisę nesutikti, kad būtų įrašoma ir naudojama
informacija (slapukai) jo kompiuteryje (įrenginyje), tačiau tokiu atveju
tam tikros internetinės parduotuvės medlife.lt funkcijos jam gali būti
neprieinamos. Pirkėjas, akceptuodamas Taisykles, sutinka, kad jo
kompiuteryje (įrenginyje) būtų įrašoma informacija. Šį sutikimą Pirkėjas
gali bet kada atšaukti, pakeisdamas savo interneto naršyklės nustatymus
ar kreipdamasis į Pardavėją internetinėje parduotuvėje medlife.lt
nurodytais kontaktais.
2.9.
Bet kokį prašymą ar nurodymą, susijusį su asmens duomenų naudojimu,
Pirkėjas turi pateikti Pardavėjui raštu vienu iš šių būdų: įteikdamas
tokį prašymą ar nurodymą Pardavėjui tiesiogiai adresu UAB „Dvi
Vaivorykštės“, Draugystės g. 25-30,
LT-31221, Visaginas, išsiųsdamas tokį prašymą ar nurodymą paštu šiame
Taisyklių punkte nurodytu adresu ar elektroniniu paštu adresu
[email protected] iš Taisyklių 2.2. punkte nurodyto elektroninio pašto
adreso.
2.10. Pirkėjui
nesutinkant su šiame Taisyklių skyriuje nurodytomis Asmens duomenų
apsaugos nuostatomis, Pirkėjas praranda teisę naudotis internetinės
parduotuvės medlife.lt teikiamomis paslaugomis.
3. Pirkimo – pardavimo sutarties sudarymo momentas
3.1.
Sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai
Pirkėjas, elektroninėje parduotuvėje suformavęs prekių krepšelį,
nurodęs pristatymo adresą, pasirinkęs mokėjimo būdą ir susipažinęs su
šiomis Taisyklėmis, paspaudžia mygtuką „Patvirtinti“, ir galioja iki
visiško pareigų pagal šią sutartį įvykdymo. Tais atvejais, kai Pirkėjas
nepritaria visoms arba tam tikrai daliai Taisyklių, jis negali pateikti
užsakymo.
3.2. Kiekviena tarp
Pirkėjo ir Pardavėjo sudaryta pirkimo – pardavimo sutartis yra
registruojama ir saugoma medlife.lt internetinės parduotuvės duomenų
bazėje.
4. Pirkėjo teisės
4.1.
Pirkėjas turi teisę pirkti prekes medlife.lt internetinėje parduotuvėje
šių Taisyklių ir kitose Pardavėjo internetinės parduotuvės informacijos
skiltyse nustatyta tvarka bei vadovaudamasis LR teisės aktais.
4.2.
Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių pirkimo – pardavimo sutarties,
sudarytos su medlife.lt internetine parduotuve, pranešdamas apie tai
Pardavėjui raštu (elektroniniu paštu, nurodant pageidaujamą grąžinti
prekę ir jos užsakymo numerį) ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų
nuo daikto pristatymo/atsiėmimo dienos, išskyrus atvejus, kai:
4.2.1. prekė (-s) pakuotė sugadinta ir/ar prarasta;
4.2.2. prekė (-s), kuri buvo išpakuota po pristatymo, yra nebetinkama grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių;
4.2.3. prekė (-s) buvo bent kartą naudota (-os);
4.2.4. prekė (-s) pažeista, apgadinta ar sugadinta ar bet kokia kita priežastis dėl kurios ji negali būti realizuota kaip nauja;
4.2.5.
prekių, kurios buvo gaminamos pagal Pirkėjo individualų užsakymą arba
yra akivaizdžiai jam pritaikytos, arba kurios dėl savo prigimties po jų
pateikimo Pirkėjui nebegali būti grąžintos dėl prekinių savybių
praradimo (netekimo), yra greitai gendančios arba baigiasi jų galiojimo
laikas.
4.3. Taisyklių 4.2.
punkte numatyta Pirkėjo teisė įgyvendinama vadovaujantis LR civiliniu
kodeksu bei LR Vyriausybės nutarimu (2014-07-22) dėl mažmeninės prekybos
taisyklių patvirtinimo ir pačiomis Mažmeninės prekybos taisyklėmis.
4.4.
Taisyklių 4.2 punkte numatyta teise Pirkėjas gali pasinaudoti tik tuo
atveju, jeigu prekė nebuvo sugadinta arba iš esmės nepasikeitė jos
išvaizda ar techninis funkcionalumas, taip pat ji nebuvo naudojama.
4.5.
Tuo atveju, kai Pirkėjas medlife.lt internetinėje parduotuvėje įsigyja
prekių komplektą ir vadovaudamasis Taisyklių 4.2. punkte numatyta teise
pageidauja atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties tam tikros (tam tikrų)
prekės (prekių) atžvilgiu, jis privalo grąžinti Pardavėjui visą prekių
komplektą, t.y. Pirkėjas tokiu atveju gali pasinaudoti Taisyklių 4.2.
punkte numatyta teise tik visų komplekte esančių prekių atžvilgiu. Tuo
atveju, kai bent viena iš komplekte esančių prekių neatitinka Taisyklių
11.4 punkte numatytų reikalavimų, Pardavėjas turi teisę atsisakyti
priimti grąžinamą prekių komplektą.
5. Pirkėjo įsipareigojimai
5.1. Padaręs užsakymą Pirkėjas privalo sumokėti už prekes ir priimti jas šių Taisyklių nustatyta tvarka.
5.2.
Užsiregistravęs Pirkėjas įsipareigoja neperduoti tretiesiems asmenims
savo prisijungimo duomenų. Pirkėjas atsako už bet kokius trečiųjų asmenų
veiksmus, jei jie buvo padaryti pasinaudojus Pirkėjo prisijungimo
duomenimis. Visos pareigos bei atsakomybė, atsiradę ar susiję su
trečiųjų asmenų veiksmais, padarytais pasinaudojant Pirkėjo prisijungimo
duomenimis, visa apimtimi tenka tik Pirkėjui. Jei Pirkėjas praranda
prisijungimo duomenis, jis privalo nedelsiant informuoti apie tai
Pardavėją skyriuje „Kontaktai“ nurodytomis susisiekimo priemonėmis.
5.3.
Jeigu pasikeičia užsiregistravusio Pirkėjo registracijos formoje
pateikti duomenys, jis privalo nedelsdamas juos atnaujinti. Pasikeitus
pristatymo adresui po to, kai prekės jau perduotos kurjerių tarnybai,
Pirkėjas papildomai apmoka už pakartotinį prekių pristatymą.
5.4.
Pirkėjas, naudodamasis medlife.lt internetine parduotuve, įsipareigoja
laikytis šių Taisyklių, kitų sąlygų, aiškiai nurodytų internetinėje
parduotuvėje, bei nepažeisti Lietuvos Respublikos teisės aktų bei
trečiųjų asmenų teisių ir teisėtų interesų, įskaitant teisės aktų,
reglamentuojančių intelektinės nuosavybės apsaugą, asmens duomenų
apsaugą, reklamos reguliavimą ir kitų.
6. Pardavėjo teisės
6.1.
Pardavėjas turi teisę savo nuožiūra nustatyti minimalų prekių krepšelio
dydį, t.y. minimalią sumą, kurią pasiekus bus vykdomas Pirkėjo
užsakymas. Šios sumos dydis matomas peržiūrint prekių krepšelį.
6.2.
Jei Pirkėjas bando pakenkti internetinės parduotuvės darbo stabilumui
ir saugumui ar pažeidžia savo įsipareigojimus, Pardavėjas turi teisę
nedelsiant ir be perspėjimo apriboti ar sustabdyti jam galimybę naudotis
internetine parduotuve arba išskirtiniais atvejais panaikinti Pirkėjo
registraciją bei esant būtinybei pranešti apie tokią veiklą policijai ar
kitiems atitinkamiems organams.
6.3.
Susidarius svarbioms aplinkybėms, Pardavėjas gali laikinai arba iš viso
nutraukti internetinės parduotuvės veiklą, apie tai iš anksto
nepranešęs Pirkėjui.
6.4.
Pardavėjas turi teisę iš anksto nepranešęs Pirkėjui anuliuoti jo
užsakymą, jeigu Pirkėjas, pasirinkęs Taisyklių 8.2.1. ar 8.2.2.
punktuose numatytus apmokėjimo būdus, nesumoka už prekes per 3 (tris)
darbo dienas.
6.5. Kai Pirkėjas
pasirenka Taisyklių 8.2.3. punkte numatytą apmokėjimo būdą –
grynaisiais pinigais prekių pateikimo metu, Pardavėjas, iškilus
neaiškumams dėl užsakyme pateiktos informacijos, susisiekia su Pirkėju
užsakyme nurodytu telefonu. Prekių pristatymo terminas tokiu atveju
pradedamas skaičiuoti nuo susisiekimo su Pirkėju dienos. Pardavėjas turi
teisę iš anksto nepranešęs Pirkėjui anuliuoti jo užsakymą, jei
Pardavėjui nepavyksta susisiekti su Pirkėju per 3 (tris) darbo dienas.
6.6.
Pardavėjas pasilieka teisę bet kada, nepranešęs Pirkėjui, keisti
internetinėje parduotuvėje medlife.lt patalpintą informaciją ir turinį.
Pirkėjas supranta ir sutinka, kad Pardavėjas niekada nebus laikomas
atsakingu už jokius tokiais ir panašiais veiksmais sukeltus neigiamus
padarinius Pirkėjui bei atsisako reikšti bet kokias pretenzijas
Pardavėjui dėl tokių veiksmų. Pakeitimai įsigalioja nuo paskelbimo
momento visiems po paskelbimo sudaromiems sandoriams.
7. Pardavėjo įsipareigojimai
7.1.
Pardavėjas įsipareigoja šiose Taisyklėse ir internetinėje parduotuvėje
nustatytomis sąlygomis sudaryti Pirkėjui galimybę naudotis internetinės
parduotuvės medlife.lt teikiamomis paslaugomis.
7.2.
Pardavėjas įsipareigoja gerbti Pirkėjo privatumo teisę į jam
priklausančią asmeninę informaciją, t.y. Pirkėjo nurodytus asmens
duomenis naudoti tik Taisyklių 2 skyriuje ir Lietuvos Respublikos teisės
aktų nustatyta tvarka.
7.3. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes jo nurodytu adresu 9 Taisyklių skyriuje nurodytomis sąlygomis.
7.4.
Pardavėjas, dėl svarbių aplinkybių negalėdamas pristatyti Pirkėjui
užsakytos prekės, įsipareigoja pasiūlyti analogišką ar kiek įmanoma savo
savybėmis panašesnę prekę. Pirkėjui atsisakius priimti analogišką ar
savo savybėmis panašiausią prekę, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti
Pirkėjui sumokėtus pinigus per 3 (tris) darbo dienas, jeigu buvo
atliktas apmokėjimas, be prievolės mokėti Pirkėjui delspinigius.
7.5.
Pirkėjui pasinaudojus Taisyklių 4.2. punkte numatyta teise ir esant
Taisyklių 4.4. punkte numatytai sąlygai, Pardavėjas įsipareigoja
grąžinti Pirkėjui sumokėtus pinigus per 14 (keturiolika) dienų,
skaičiuojamų nuo grąžinamos prekės ir 11.4.5. Taisyklių punkte nurodytų
dokumentų gavimo dienos.
8. Prekių kainos, apmokėjimo tvarka ir terminai
8.1. Prekių kainos internetinėje parduotuvėje ir suformuotame užsakyme nurodomos litais iki 2015-07-01 ir eurais.
8.2. Pirkėjas atsiskaito už prekes vienu iš šių būdų:
8.2.1.
Apmokėjimas naudojantis elektronine bankininkyste – tai išankstinis
apmokėjimas pasinaudojant Pirkėjo naudojama elektroninės bankininkystės
sistema. Pirkėjas, norėdamas pasinaudoti šia apmokėjimo forma, turi būti
pasirašęs elektroninės bankininkystės sutartį su vienu iš bankų,
nurodytų pasirinkus apmokėjimą „Dabar per internetinę bankininkystę“.
Mokant už prekes šiuo būdu, Pirkėjui elektroninės bankininkystės
sistemoje sugeneruojamas mokėjimas pagal jo apmokamą užsakymą. Pinigus
Pirkėjas perveda į atitinkamame jo pasirinktame banke esančią medlife.lt
internetinės parduotuvės sąskaitą. Atsakomybė už duomenų saugumą šiuo
atveju tenka atitinkamam bankui, kadangi visos piniginės operacijos
vyksta banko elektroninės bankininkystės sistemoje.
8.2.2.
Apmokėjimas banko pavedimu – tai išankstinis apmokėjimas, kai Pirkėjas,
atsispausdinęs užsakymą ir nuėjęs į artimiausią banko skyrių, perveda
pinigus į medlife.lt banko sąskaitą.
8.3.
Atsiskaitydamas 8.2.1. ir 8.2.2. punktuose numatytais apmokėjimo
būdais, Pirkėjas įsipareigoja sumokėti nedelsiant. Minėtaisiais
atvejais, atsižvelgiant į Taisyklių 6.4. punkte numatytą Pardavėjo
teisę, tik gavus apmokėjimą už prekes pradedamas formuoti prekių
siuntinys ir pradedamas skaičiuoti prekių pristatymo terminas.
8.4.
Pirkėjas, patvirtindamas Taisykles, sutinka, kad prekių pirkimo
dokumentai – PVM sąskaitos faktūros, kurios kartu yra ir prekių
garantiniai talonai, jam būtų pateikiamos elektroniniu būdu Pirkėjo
registracijos formoje nurodytu elektroninio pašto adresu. Pardavėjas
Pirkėjo pirktų prekių PVM sąskaitas faktūras taip pat patalpina
medlife.lt skiltyje „Užsakymų istorija“. PVM sąskaitos faktūros aukščiau
nurodyta forma pateikiamos Pirkėjui ne vėliau kaip iki prekių perdavimo
jam momento. Sąskaitose nurodomos pasirinktos prekės, jų kiekis,
suteikiamos nuolaidos, galutinė prekių kaina, įskaitant visus mokesčius,
pristatymo mokesčiai ir kiti remiantis buhalterinę apskaitą
reglamentuojančiais teisės aktais būtini pateikti duomenys.
8.5.
Pirkėjas ir Pardavėjas susitaria, kad Pirkėjui pateikus prekės užsakymą
ir Pardavėjui jį patvirtinus, prekės kaina gali pakisti, atsižvelgiant į
prekės kainai įtakos turinčius objektyvius rodiklius, tokius kaip
prekės savikainos padidėjimas, informacinių sistemų techninė klaida,
papildomos su prekės pardavimu Pirkėjui susijusios išlaidos (LR CK 6.313
str. 7 d.). Pirkėjui tokiu atveju nesutinkant įsigyti prekę nauja
kaina, bet kuri iš Šalių, įspėjusi apie tai kitą Šalį, turi teisę
nutraukti prekės pirkimo-pardavimo sutartį. Šalys susitaria, kad
nuostoliai, susiję su pirkimo-pardavimo sutarties nutraukimu šiame
punkte numatyta tvarka, neatlyginami. Pirkėjo sumokėti pinigai grąžinami
per 3 (tris) darbo dienas po prekių pirkimo-pardavimo sutarties
nutraukimo.
9. Prekių pristatymas
9.1.
Pirkėjas, užsakydamas prekes, gali pasirinkti prekių pateikimo būdą,
t.y. pasinaudoti Pardavėjo teikiama prekių pristatymo paslauga arba
atsiimti prekes Visagine (Veteranų g., 2, LT-31220) arba atskiru
susitarimu ypatingais atvejais.
9.2. Prekių pristatymas Pirkėjui:
9.2.1. Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkęs prekių pristatymo paslaugą, įsipareigoja nurodyti tikslų prekių pristatymo adresą.
9.2.2.
Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats arba nurodyti prekes
priimsiančio asmens duomenis, pildydamas užsakymo pristatymo
informaciją. Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali ir nenurodo
kito prekes priimsiančio asmens duomenų, o prekės pristatytos nurodytu
adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių
pristatymo netinkamam subjektui.
9.2.3. Prekes pristato Pardavėjas arba jo įgaliotas atstovas.
9.2.4.
Prekių pristatymo (transportavimo) mokestis skaičiuojamas atsižvelgiant
į prekių pristatymo adresą ir prekių svorį bei matmenis. Kiekvienu
atveju pirkėjas yra supažindinamas su prekių pristatymo mokesčiu
įvertinant prekių esančių krepšelyje svorį ir matmenis iki Pirkėjas
paspaudžia nuorodą „Patvirtinti“, t.y. sutikimo. Ypatingais atvejais
(pvz., kai svoris viršija 32,5 kg arba maksimalius galimus išmatavimus)
pristatymo sąlygos su pirkėju gali būti derinamos atskirai.
9.3. Prekių atsiėmimas Pardavėjo prekių atsiėmimo punktuose:
9.3.1.
Pirkėjas gali atsiimti prekes nemokamai Visagine (Veteranų g., 2,
LT-31220) arba kitaip atskiru susitarimu ypatingais atvejais.
9.3.2. Užsakytas prekes išsiųsim per 10 d.d po apmokėjimo.
9.3.3.
Prekes gali atsiimti tik užsakymą pateikęs asmuo arba asmuo, nurodytas
užsakymo pateikimo metu. Atsiimant prekes, būtina su savimi turėti ir
Pardavėjo darbuotojui pateikti galiojantį asmens tapatybę patvirtinantį
dokumentą (asmens tapatybės kortelę, pasą ar naujo pavyzdžio vairuotojo
pažymėjimą).
9.4.
Pardavėjas pateikia prekes Pirkėjui internetinėje parduotuvėje
medlife.lt nurodytai terminais. Šie terminai yra preliminarūs, be to
netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o
Pirkėjas informuojamas apie jo užsakytų prekių trūkumą. Kartu Pirkėjas
sutinka, jog išimtiniais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl
nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju
Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti
prekių pateikimo sąlygas.
9.5.
Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių
pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba
pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo
priklausančių aplinkybių.
9.6.
Prekių pateikimo Pirkėjui metu Pirkėjas privalo kartu su Pardavėju arba
jo įgaliotu atstovu patikrinti siuntos ir prekės(-ių) būklę. Pirkėjui
pasirašius siuntos dokumente, laikoma, kad siunta yra perduota tinkamos
būklės, prekių pažeidimų, kurių atsiradimo pagrindas priskirtinas ne
gamykliniam brokui, bei prekės(-ių) komplektacijos neatitikimų nėra.
Pastebėjęs, kad pateiktos siuntos pakuotė pažeista (suglamžyta, šlapia
ar kitaip išoriškai pažeista), prekė(-ės) yra pažeista(-os) ir/ar
prekė(-ės) yra netinkamos komplektacijos, Pirkėjas privalo tai pažymėti
siuntos dokumente bei, dalyvaujant Pardavėjui ar jo atstovui, surašyti
laisvos formos siuntos ir/ar prekės(-ių) pažeidimo/neatitikimų aktą.
Pirkėjui neatlikus šių veiksmų, Pardavėjas yra atleidžiamas nuo
atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, jeigu tokių pažeidimų
atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas bei dėl prekių
komplektacijos neatitikimų, jeigu šiuos neatitikimus galima nustatyti
išorinės prekių apžiūros metu.
10. Prekių kokybės garantija ir tinkamumo naudoti terminas
10.1. Kiekvienos medlife.lt parduodamos prekės savybės bendrai nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme.
10.2.
Pardavėjas neatsako už tai, kad internetinėje parduotuvėje esančios
prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus
prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio
ypatybių.
10.3. Pardavėjas tam
tikroms prekių rūšims suteikia tam tikrą laiką galiojančią daiktų
kokybės garantiją, kurios konkretus terminas ir kitos sąlygos nurodomi
tokių prekių aprašymuose.
10.4. Pardavėjas pasilieka teisę apriboti garantinius įsipareigojimus prekėms iš kategorijos „Specialūs pasiūlymai“.
10.5.
Tuo atveju, kai Pardavėjas tam tikroms prekių rūšims daiktų kokybės
garantijos nesuteikia, galioja garantija, numatyta atitinkamų teisės
aktų.
10.6. Pardavėjas teikia prekių garantinės priežiūros paslaugas.
10.7.
Pardavėjas nustato 30 dienų laikotarpį, per kurį jis privalo atlikti
prekės garantinį remontą. Jeigu per nustatytą terminą prekės sutaisyti
nepavyksta, Pardavėjas pakeičia prekę analogiška arba geresne nauja
preke arba grąžina už prekę sumokėtą sumą.
11. Prekių grąžinimas ir keitimas
11.1.
Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos,
grąžinamos vadovaujantis LR civiliniu kodeksu bei LR Vyriausybės
nutarimu (2014-07-22) dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo ir
pačiomis Mažmeninės prekybos taisyklėmis.
11.2. Norėdamas grąžinti prekę (-es) 11.1. Taisyklių punkte nurodytais atvejais, Pirkėjas turi kreiptis į Pardavėją.
11.3.
11.1. Taisyklių punkte numatyta teise Pirkėjas gali pasinaudoti per 14
(keturiolika) dienų nuo prekių gavimo dienos, informuodamas apie tai
Pardavėją 4.2. Taisyklių punkte numatyta tvarka. Grąžinamos (-ų) prekės
(-ių) pristatymo išlaidos negrąžinamos, išskyrus atvejus, kai grąžinama
nekokybiška prekė.
11.4. Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
11.4.1.
grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, kuri gali
būti pažeista tik tiek, kiek reikalinga norint apžiūrėti prekę (šis
punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
11.4.2. prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
11.4.3.
prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos
etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas
netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
11.4.4.
grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo
Pirkėjo gauta, su visa gamintojo pridedama dokumentacija;
11.4.5.
grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą, garantinį
taloną (jei jis buvo išduotas) ir numatytos formos prekės grąžinimo
aktą, kuriame turi būti nurodyti: Pirkėjo duomenys, prekės įsigijimo
data, akto surašymo data, Pirkėjo sąskaitos numeris pinigų grąžinimui,
Pardavėjo duomenys, garantinės prekės duomenys bei išsamiai išdėstyta
situacija/detalės, prekės grąžinimo argumentai, jei įmanoma, pridedant
fotonuotraukas.
11.5.
Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas
nesilaiko šiame straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
11.6.
Jei pirkimo metu Pirkėjui buvo pritaikyta papildoma nuolaida užsakymui,
o grąžinama tik dalis vienu užsakymu įsigytų prekių, Pardavėjas
pasilieka teisę išskaičiuoti nuolaidos sumą iš grąžinamos sumos.
11.7.
Grąžinamas prekes Pirkėjas gali pristatyti pats adresu Veteranų g., 2,
LT-31220, Visagine darbo dienomis nuo 10.00 iki 18.00 valandos, arba
atsiųsti naudojantis savo pasirinkto kurjerio paslaugomis. Tuo atveju,
kai prekė grąžinama remiantis 4.2. punkte numatyta teise, Pirkėjui tenka
prekių grąžinimo išlaidos. Kai grąžinama gauta ne ta prekė ir/ar
nekokybiška prekė, Pardavėjas įsipareigoja pasiimti tokias prekes ir jas
pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis. Tuo atveju, kai Pardavėjas
neturi analogiškų prekių, jis grąžina Pirkėjui už prekę(-es) sumokėtus
pinigus.
11.8. Prekių
grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis LR civiliniu kodeksu bei
LR Vyriausybės nutarimu (2014-07-22) dėl mažmeninės prekybos taisyklių
patvirtinimo ir pačiomis Mažmeninės prekybos taisyklėmis.
11.9.
Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami mokėjimo pavedimu
ir tik į mokėtojo banko sąskaitą per 14 darbo dienų po to, kai
Pardavėjas nustato, kad prekė yra tinkamos būklės t.y. nenustatyti
pažeidimai, sugadinimai, nepakeistos detalės, sutampa pirktos ir
grąžintos prekės serijos numeris ir panašiai, bei pateikiami Taisyklių
11.4.5. punkte nurodyti dokumentai.
12. Atsakomybė
12.1.
Pirkėjas yra visiškai atsakingas už jo pateikiamų duomenų teisingumą.
Jei Pirkėjas nepateikia tikslių duomenų, Pardavėjas neatsako už dėl to
atsiradusius padarinius ir įgyja teisę reikalauti iš Pirkėjo patirtų
tiesioginių nuostolių atlyginimo.
12.2.
Pirkėjui naudojant kito asmens tapatybę, nurodant svetimą vardą,
pavardę ir (ar) kitus duomenis, Pardavėjas turi teisę nedelsiant ir iš
anksto nepranešęs uždrausti naudotis internetine parduotuve medlife.lt
ir (ar) paslaugomis bei, esant pagrįstiems įtarimams, kad tokiais savo
veiksmais Pirkėjas padarė ar galėjo padaryti žalą Pardavėjui,
tretiesiems asmenims ir (ar) viešajam interesui, perduoti visus turimus
duomenis apie tokį Pirkėją kompetentingoms valstybinėms institucijoms.
12.3. Pirkėjas atsako už veiksmus, atliktus naudojantis medlife.lt internetine parduotuve.
12.4.
Užsiregistravęs Pirkėjas atsako už savo prisijungimo duomenų perdavimą
tretiesiems asmenims. Jei medlife.lt teikiamomis paslaugomis naudojasi
trečiasis asmuo, prisijungęs prie internetinės parduotuvės naudodamasis
Pirkėjo prisijungimo duomenimis, Pardavėjas šį asmenį laiko Pirkėju.
12.5.
Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai
nuostoliai kyla dėl to, jog Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo
rekomendacijas ir savo įsipareigojimus, nesusipažino su šiomis
Taisyklėmis, nors tokia galimybė jam buvo suteikta.
12.6.
Jei Pardavėjo internetinėje parduotuvėje yra nuorodos į kitų įmonių,
įstaigų, organizacijų ar asmenų tinklapius, Pardavėjas nėra atsakingas
už ten esančią informaciją ar vykdomą veiklą.
12.7.
Pardavėjas neatsako dėl Pirkėjo ir Pardavėjo partnerių, kurių paslaugas
Pirkėjas užsako, tinkamo tarpusavio įsipareigojimų vykdymo.
13. Apsikeitimas informacija
13.1.
Pardavėjas visus pranešimus siunčia Taisyklių 2.2. punkte numatyta
tvarka Pirkėjo pateiktu elektroninio pašto adresu. Visa pagal šias
Taisykles Pirkėjui siunčiama informacija laikoma gauta Pirkėjo praėjus 5
valandoms nuo jos išsiuntimo momento.
13.2.
Pardavėjas neatsako už bet kokius ir visus internetinio ryšio,
elektroninio pašto paslaugų tiekėjų tinklų ar kitokius sutrikimus, dėl
kurių Pirkėjas negauna informacinių ar patvirtinančių elektroninių
laiškų iš Pardavėjo. Šalys susitaria, kad elektroninio laiško ar kitokio
pranešimo, skirto Pirkėjui kopijos buvimas Pardavėjo serveryje (duomenų
bazėje ar kitokiame atitinkamą informaciją kaupiančiame įrenginyje),
yra tinkamas įrodymas apie bet kokios informacijos Pirkėjui išsiuntimą.
13.3.
Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia Pardavėjo internetinės
parduotuvės elektroniniu paštu [email protected] arba skambina telefonu
+370 665 15 016.
14. Force Majeure
14.1.
Sutarties šalis atleidžiama nuo atsakomybės už sutarties neįvykdymą,
jeigu ji įrodo, kad sutartis neįvykdyta dėl aplinkybių, kurių ji
negalėjo kontroliuoti bei protingai numatyti sutarties sudarymo metu, ir
kad negalėjo užkirsti kelio šių aplinkybių ar jų pasekmių atsiradimui.
Nenugalima jėga (force majeure) nelaikoma tai, kad rinkoje nėra
reikalingų prievolei vykdyti prekių, sutarties šalis neturi reikiamų
finansinių išteklių arba skolininko kontrahentai pažeidžia savo
prievoles.
14.2. Jeigu
aplinkybė, dėl kurios neįmanoma sutarties įvykdyti, laikina, tai šalis
atleidžiama nuo atsakomybės tik tokiam laikotarpiui, kuris yra protingas
atsižvelgiant į tos aplinkybės įtaką sutarties įvykdymui.
14.3.
Sutarties neįvykdžiusi šalis privalo pranešti kitai šaliai apie punkte
14.1. nurodytos aplinkybės atsiradimą bei jos įtaką sutarties įvykdymui.
Jeigu šio pranešimo kita šalis negauna per protingą laiką po to, kai
sutarties neįvykdžiusi šalis sužinojo ar turėjo sužinoti apie tą
aplinkybę, tai pastaroji šalis privalo atlyginti dėl pranešimo negavimo
atsiradusius nuostolius.
15. Baigiamosios nuostatos
15.1. Šios taisyklės sudarytos vadovaujantis LR teisės aktais.
15.2. Šių taisyklių pagrindu kylantiems santykiams taikoma LR teisė.
15.3.
Jeigu kuri nors šių Taisyklių nuostata prieštarauja įstatymams arba dėl
kokios nors priežasties tampa dalinai arba visai negaliojančia, ji
nedaro negaliojančiomis likusių Taisyklių nuostatų. Tokiu atveju,
Pardavėjas ir Pirkėjas susitaria pakeisti negaliojančią nuostatą
teisiškai veiksminga norma, kuri, kiek tai įmanoma, turėtų tą patį
teisinę ir ekonominę reikšmę kaip ir pakeistoji norma.
15.4.
Visi nesutarimai, kilę dėl šių taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų
būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami LR įstatymų nustatyta
tvarka teismuose pagal Pardavėjo buveinės vietą.